Long time no see

Hej allihopa, ni är iallafall några som har varit här inne även fast jag inte uppdaterat på månader haha! Skapade bloggen för att skriva i England för att mina vänner skulle veta lite va jag gjorde, men blev ju inte heller så för jag höll undan de mesta ifall päronen hittade hit ;)

Tänkte iallafall försöka börja lite smått igen, får se hur det går. Nu ska jag iallafall sätta på mig ansiktet och käka frukost, måste ju komma iväg till skolan nån gång =)

Hoppas ni får en underbar dag trots vädret!


Gud va jag önskar att det hade blivit mer segling iår =/ Får ta det i sommar istället.


Kommentarer
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så jag vill bara säga hej

2011-04-27 @ 10:44:46
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0