Thomas Sabo

Hej, sry för dålig uppdatering men jag har haft sjuklig hemlängtan pga saker som hänt där hemma, och jag har varit sjuk så har bara inte haft lust att göra nåt. Förra veckan hade vi matteprov, engelska inlämning och på fredagen åkte vi till Science museum. Lagom kul, kollade iMax först sen satt jag ner och snacka för resten av tiden typ. I veckan har inte så mycket hänt, haft trevlig med klassen + några från svea, shoppat som ni ser och haft mer hemlängtan.

Mia, om du klarar av att läsa det här (för jag vet att din bror visar den här för dig varje dag) så ska du veta att jag önskar av hela mitt hjärta att jag var med dig nu, försöka hjälpa dig ur det här. Du har alltid varit där för mig när jag haft det svårt, och nu är jag flera mil ifrån dig... Kämpa på sötnos!


Tidig födelsedagspresent till mig själv

Finns lite plats för några fler. Köpte pusselbiten för jag kände att den symboliserar mig större delen av mitt liv. Nästan alltid känts som jag inte passar in nån stans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0