Welcome to your home for 3 months...

Nu är vi framme och har packat upp. Jag känner en konstig känsla och just nu vill jag bara hem... Vet att jag är en liten klagkärring men åh va jag vill hem just nu. Vi börjar skolan på måndag då vi får en introduktion av skolan och även fixar UK nummer. Det blir nog bättre när man kommit in i rutiner men just nu känns det jätte jobbigt. Vi ska käka om typ en timme, min mage kurrar redan (iofs frågade han när vi ville äta). Han är iofs jättetrevlig osv men det känns bara så jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Anna - det bättre av oss!

hang in there sweetie! :)

om ett par dagar känns det bättre! troligen redan imorgon <3

2010-01-02 @ 22:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0