Trött och huvudvärk

Hej allihopa! Nu har vi precis käkat mat och jag sitter uppe Annas rum och hjälper henne med matteläxan (som jag faktist gjorde klart för nån timme sen, bra jobbat va?) Har försökt komma igång med att skriva franskan men det går såå segt. Tänkte skriva första söndagen idag och andra imorgon osv tills jag är ikapp (måste skriva en dagbok på franska medans jag är här). Aja, just det! Jag och Anna handlade lite bröd och grönsaker osv för att göra våra enga lunchmackor i ett försök att bli nyttigare och att spara pengar och gissa vad? DE VA ASGODA, knulla som fan i munnen eller va säger man ?;)

Nu är det väll bara att återgå till franskan... ha det gött allesammans!


Kommentarer
Postat av: Anna, den goda

älskar att alla snappar upp det! ;) "det knullar i munnen!" :D

2010-01-26 @ 23:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0