Shopping!


Detta har jag köpt hittils, har även köpt massa hygienartiklar och godis haha. Ledsen att jag inte uppdatera igår men vi var inte vid datorn utan hade kul tillsammans istället =) Idag var första riktiga skoldagen, vi hade engelska och matte. Det gick alldeles utmärkt och jag älskar! skolkafeterian. Billigt och massa att välja mellan. Idag åt jag en stor pizza slize för ca 15 kr och en läst för en 10:a! It's really nice!!

Även köpt en ipod! haha, min försvann för jättelänge sen (1th generation) så nu tog jag tummen ur röven och köpte en och vet ni? Jag älskar den!!!! Har en liten videokamera och man kan spela upp musik i den utan högtalare eller hörlurar!

Nu ska jag kolla lite bloggar och snart käka lite, ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0