Nystart

Hejsan Tjena!
Nu är alla inläggen här borttagna och designen ny! Nu kommer jag använda den här som en resblogg, där jag skriver lite hur vi har det i England och va vi gör på dagarna.
Vi reser faktist redan imorgon, helt ofattbart! Jag är helt klar med packningen (mirakel) och har idag städat och rensat i mitt rum eftersom pappa ska göra om där medans jag är i England. Vi åker alltså imorgon (hela klassen) och kommer tillbaka den 1/4. Jag och Anna ska bo hos en kille som heter Steve Byde, han bor 40 min från skolan så vi får faktist busskort  (wiiie). Här är en bild hur vi i klassen kommer bo, (2 st är inte med för jag hitta inte adressen).

Hörs imorgon då jag befinner mig i England. Hahaha har fortfarande inte insett de, jag är alldeles lugn just nu! Tror jag kommer inse de imorgon påväg till Arlanda, då kommer det bli bölkalas! =P
Cee ya


Kommentarer
Postat av: Jon

and to think that i didnt even get mentioned!! lol

2010-01-13 @ 14:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0