Fearness

Jag hatar missförstånd, jag hatar lögner, jag hatar att livet fortsätter att rulla även fast det dör för andra. Jag hatar att jag låter mig själv bli sårad, jag hatar att jag lättar på muren ibland. Jag ska egentligen inte yttra mina känslor, ska egentligen bara sätta på en fasad så ingen ser vad som pågår inom mig. Jag hatar att jag är så långt borta från där jag borde vara nu. Jag är så rädd att jag faller tillbaka där jag var förut, och jag vet inte om jag kommer ha styrkan att ta mig upp därifrån igen. Dramaqueen visst kanske, men just nu vet jag verkligen inte. Saknar dig så <3

Ingenting med idag har varit bra, jo 2 saker... mina nya skor och kanske min nya hårfärg... men det är allt. Två materiella saker som egentligen inte betyder något. Det är bara ytliga saker, allt annat har bara skitit sig idag.


Learn from yesterday
Live for today
And hope for tomorrow...
I'll try


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0