Fatso!

Hejhej! Jag och Anna kom hem för en liten stund sen och har nu fixat våra lunch mackor för imorgon. Idag har varit en riktigt tråkig dag i skolan och en riktig svullodag totalt! Först hade vi matte då jag höll på att somna för det gick så otroligt segt! Sen hade vi engelska i helklass vilket också va rätt tråkigt för vi läste i princip bara en dikt (possitivt att vi fick gå tidigare iallafall). Efter skolan så letade Anna kitkat caramell i bigpack (hitta inte), Anna tanka sen sin mobil, sen fika på Boho, sen lunch nr 2 på donken, sen till tågstationen där vi fråga priser (18,8 för highspeed fram och tillbaka + tunnelbana i london... tror jag) sen till sainsbury och köpa mat, sen till martin och henke och kolla film och sen middag på mc donalds igen haha.


Jag inom en snar framtid? Absolut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0