Döing

Hej allihopa, idag är jag död! Inte duschat, allmänt seg osv. Gick upp strax efter 13 och hängde upp kläderna och städade rummet lite lätt. Sen gick jag och Anna på promenad för det var så underbart väder idag (kallt men strålande sol), Anna har tagit lite bilder som jag kan visa sen om ni vill. Vi gick först och käka på mc.donalds sen gick vi till Costa och fikade, läste även på lite i boken (har nu 192 sidor kvar till på måndag...) På vägen hem köpte vi lite snacks (Anna hittade ÄNTLIGEN kitkat-caramel i bigpack!) och jag köpte en kjol på hm som faktist var tajt i midjan för en gångs skull! LYCKA!

Mums!

Vad jag köpt:
2 par skor
1 par skinnhanskar
1 par vantar
1 t-shirt
2 skjortor
1 boyfriend blazer
1 klänning
1 klänning/topp
2 par trosor
1 lipbalm
1 lång kofta
2 skoinlägg (för klackar)
2 bh:ar
1 pack med strumpor
1 pack med strumpbyxor

Inte så farligt mycket (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0