Not sunny anymore

Tjenna! Idag försvann den fina solen vi haft 3 dar i streck och vi fick lite regn, men det har iallafall varit varmt! 8 grader tror jag. Aja, dagen började med matteprov som faktist var ganska lätt (speciellt när han skriver lösningarna på tavlan haha) och sen så hade vi engelska där vi skämde ut oss genom att fråga folk om deras dialekter hahaha, men det gick bra och jag hann skriva klart uppsatsen och lämna in den!! (nu är det bara MASSA franska att göra, läsa fittboken, börja på uppsatsen i engelskan och börja med miniprojektet i matten... bara) Efter skolan käka jag på donken och sen gick jag och Anna och köpte kakor och annat på tesco. That's about it!

Jag känner att jag måste ta tag i fotograferandet... kommer ju aldrig bli bättre om jag inte går ut och försöker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0