Fasa!

Hejsan alla! Idag har det varit en rätt vanlig dag (enda onormala var att Brian satt med på vår Engelska lektion). Idag lärde vi oss lite om olika Engelska accenter osv, och imorgon ska vi fråga folk på college olika frågor om deras dialekt osv (PINSAMT). Aja, jag har precis räknat ihop alla mina utgifter sen jag kom hit, och det var ingen rolig nyhet. Exakt 12 076,77 kr har jag lyckats spendera! Shit asså! Nu är det skärpning på hög nivå!

Denna krabat (som faktist redan blivit 7 månader) saknar jag något oerhört! Syns om 1 månad och 2 veckor <3

Till Agnes: Kul att du ska hit! Är en jätte mysig stad =D Det finns 3 andra som bloggar här borta och det är Jenny, Nanna och Lovisa (Nanna och Lollo bor tillsammans så deras handlar om samma saker och de skriver båda på engelska)

Imorgon är det matteprov och jag orkar verkligen inte plugga! Ska lägga mig och kolla på film nu, hoppas ni har det bra där hemma=) PUSS


Kommentarer
Postat av: Rebecka

åh! Jag ska också till England i höst! Går i samma klass som Agnes :D. Jag ska följa din blogg från och med nu! :)

2010-02-02 @ 13:45:51
Postat av: Rebecka

Glömde fylla i mitt namn/blogg! :)

2010-02-02 @ 13:46:22
URL: http://rebbey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0