Beslutsångest

Hejhej, sry att jag inte uppdatera igår men det fanns ingen tid. Först var vi på British Museum med klassen (rätt tråkigt om jag får säga det själv), sen var det hem, byta om, käka middag på Nandos (starkt men asgott!) och sen ha det trevligt med några från klassen.
Idag har jag lite beslutsångest... Valkatalogen har kommit ut och jag har möjlighet att läsa franska steg 5, matte E och Fotografisk bild A samtidigt men jag vet inte om jag kommer palla det! Och det är inte ens säkert att jag får läsa över 100 p... tror jag ska maila syon och fråga... och prata med pappa om jag ska välja steg 5 eller inte... DET ÄR SVÅRT!
Nu sitter jag iallafall och käkar oreos, ASGOTT, och ska snart försöka komma igång med engelska uppsatsen som ska vara klar på måndag. Har inte lagt in några bilder från igår så jag bjuder på en random bild istället.

London eye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0